Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

torsdag 28. februar 2013

Kollegaen

Det er natt, klokken er litt over to og jeg får ikke sove. Det har vært en avslappende dag, jeg har skrevet litt på bloggen og bare kost meg, men litt skuffet over at ingen kom på besøk i dag siden jeg som vanlig er kåt og har lyst på en omgang. Vrir meg i sengen, gnir meg selv til orgasme et par ganger men det hjelper ikke. Jeg resignerer og skrur på laptopen og ser at jeg har fått en melding fra en gentleman. "Vil ha deg nå, kan vi møtes nå?" Jeg svarer OK. Og har da 10 minutter til å forvandle meg fra sløv kvinne i truse og singlet med bustete hår og ingen sminke til velstelt eskortepike i sexy undertøy. Jeg rekker akkurat såvidt å bli klar før det piper i telefonen, han er utenfor. Jeg løper ut til heisen og tar på meg øredobbene på veien ned mens jeg lurer spent på hvordan han ser ut, det er første gangen hans, det er alltid litt ekstra spennende.

Sjokket når man ser en gentleman for første gang og det er en man kjenner etter å ha jobbet på samme sted i flere år #denfølelsen -og han kjenner meg igjen med én gang! #denfølelsenavpanikk Lykkefølelsen når man har fantasert om denne samme kollegaen fra man så ham første gang! #priceless.

Jeg jobbet deltid som sekretær på et sykehus og han var en av legene på avdelingen, en utrolig sjarmerende mann som alle svermet for, i et blaff husker jeg mine stadige fantasier om at han skulle ta meg på skrivebordet på kontoret, men det skjedde aldri noe sånt dessverre.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Han er litt brisen, men ikke full, da hadde jeg måttet avvise ham, men det slipper jeg heldigvis. Han virker like overrasket som meg. Jeg fniser som en skolejente og vet ikke hva jeg skal si. Vi blir enige om å ikke snakke om at vi har sett hverandre før, og full diskresjon ønskes og loves av begge parter.

Vi begynner med å kle av oss, og småprater før vi legger oss på senga og kliner litt. Jeg kjenner at jeg har hjertebank og skjelver litt, jeg er en salig blanding av drivende kåt og litt sjenert, dette er en mann jeg har vært tiltrukket i evigheter men av ulike grunner ikke har kunnet få. Nå er han her naken i sengen min og vi skal gjøre alt jeg har drømt om så lenge. Jeg fryder meg! Parfymen hans er min favorittparfyme, og jeg snuser den inn mens jeg kysser ham på halsen. Mmmmmm! Utrolig deilig!

Han vil slikke meg, og jeg bretter ut en kondom og biter den så det blir til et rektangel som han kan legge over underlivet mitt. Det føles så deilig med den glatte gummien inntil meg og tungen hans som leker over den, jeg får en liten orgasme mens han holder på. Jeg gleder meg til det blir min tur til å suge ham.

Han knuller meg litt med fingrene også før vi tar på en kondom og han trenger inn i meg i en klassisk misjonærstilling, det er såvidt jeg klarer å undertrykke et frydefullt hvin, det er så maksimalt opphissende å kjenne ham gli inn og vite at nå går en årelang fantasi i oppfyllelse. Han holder meg fast mens han tar meg, og det gjør meg enda kåtere. Jeg kommer raskt og blir litt svimmel, han stryker og klemmer brystene mine mens han pumper jevnt og det er så deilig, så utrolig deilig!

Så vil han ha meg opp på alle fire og ta meg bakfra, min favorittposisjon. Jeg stønner høyt når han trenger inn i meg igjen, helt inn til skaftet, han har en helt nydelig stake og jeg kniper litt rundt den mens han tar meg stadig hardere. Vi stønner begge to, og det er ikke lenge før en ny bølge av vellyst skyller over meg. Vi tar en liten pause, han legger seg ned på ryggen og jeg får endelig suge ham. Den deilige, harde som jeg har ønsket meg i årevis, nå får jeg ta den i munnen min. Jeg slikker og suger den lenge, det gjør meg helt vill av kåthet, jeg har lyst til å ri ham til ham kommer, men først litt mer suging av den harde. Mens jeg tar ham helt inn i halsen og lar ham gli ut igjen flere ganger stikker han en finger inn i meg, jeg tar frem litt glid så han får stikke en finger inn i rompa også. Det er helt skjønt.

Så vil han ta meg litt i toeren, masse glid og han sklir rett inn, jeg er så opphisset at det er nesten ingen motstand, han knuller meg sakte og forsiktig først, og så litt hardere, og det er så godt. Han fortsetter til han nesten kommer før han trekker seg ut igjen. Vi skifter kondom og jeg suger ham litt igjen før jeg setter meg oppå ham og rir ham til han kommer.

Han vil fortsette, og nå får jeg suge ham litt lenger, jeg tar meg god tid, slikker ballene hans og behandler hele staken fra tupp til bunn, jeg elsker å kjenne at han blir hardere og hardere i munnen min, helt til han er knallhard igjen. Han vil at jeg skal runke ham litt, og jeg tar av kondomen og kjører på. Jeg tar frem litt glid som han får smøre på puppene mine og gnir den harde mellom dem også for å få litt variasjon. Han stønner høyt og elsker det.

Etterpå tar vi på en ny kondom og jeg setter meg oppå ham for en liten ridetur. Den blir kortvarig for nå er han så klar for å komme igjen, og han ber meg runke ham på nytt. Det er bare det at jeg er skikkelig dårlig til å gjøre det, men det tør jeg bare ikke si, så jeg gjør så godt jeg kan. Tenker med meg selv at en gang må bli den første, og jeg kjører på, ser at tuppen hans glinser av saft og han stønner og nyter behandlingen så det kan da ikke være så ille, jeg slikker ham litt på ballene igjen samtidig som jeg runker ham, både litt med høyre og litt med venstre, han blir hardere og hardere kjenner jeg, så jeg slikker og biter ham litt i brystvortene og han holder nakken min fast ned mot brystet sitt mens jeg slikker og runker på harde livet. Så kommer han, og det spruter masse. Jeg er fornøyd med min første håndjobb og han er helt slått ut. For en opplevelse. Jeg elsker hobbyen min!!! Så kysser vi litt og slapper av, småprater litt før han må dra. Jeg er lett i kroppen og fullt tilfredsstilt, en herlig følelse. Nå får jeg sove godt og gjenoppleve dette deilige møtet i drømmeland...

Ingen kommentarer: