Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

tirsdag 26. februar 2013

Analelskeren

En kveld fikk jeg en interessant henvendelse fra en gentleman som var interessert i å møte meg kun for å ha analsex. Jeg ble litt skeptisk med en gang, for selv om det er deilig å ta den i toeren så er det ofte litt grisete, og kanskje ikke så lett å holde på så lenge av gangen...men det var så utrolig lenge siden jeg hadde hatt anal så jeg sa ja.

Det gikk mange SMS frem og tilbake med drøftelser av hva vi skulle gjøre med hverandre, dildo på meg, dildo på ham, suging, slikking, alt praktisert som sikker sex med kondom og slikkelapp selvsagt. Det var ikke alt vi rakk å gjøre når det kom til stykket for å si det sånn.

Jeg så ved første øyekast at dette var en mann som det ville bli deilig å bli knullet av. Høflig og vennlig, med en flott veltrent kropp og sexy tatoveringer. Han overrakte en gave til meg så snart vi var inne på hotellrommet, og kysset meg heftig. Jeg hadde tatt på meg høye sorte lakkstøvletter for anledningen, sorte strømper og en sort overdel som fremhevet de store myke brystene mine. Han ville at jeg skulle beholde støvlettene på , som ikke var meg imot siden det tenner meg å ha på meg sexy undertøy og høye hæler under akten.

Han la seg ned på rygg og jeg tok på en kondom og begynte å suge ham. Han var mer enn halvstiv allerede når han kom inn døren, og jeg kjente hvordan han ble enda hardere i munnen min mens han gled inn helt til roten. Verdens deiligste! Jeg tok av meg toppen så han kunne beføle brystene mine mens jeg sugde og slikket ham. Det er en egen deilig følelse å suge noen med kondom på, alt blir så glatt og glir lett, jeg elsker det! Han så ut til å nyte behandlingen han fikk av leppene mine og tungen som lekte med tuppen hans. Jeg masserte ham litt mellom beina mens jeg sugde og da ble han enda hardere. Han stakk en finger inn i meg og kjente hvor klissvåt jeg var, og da ville han at jeg skulle ri ham litt før vi begynte på analsexen som han kom for. Følelsen når han gled inn i meg var helt fantastisk. Perfekt match og han kunne gli inn helt inn i meg uten at det gjorde vondt. Jeg var klissvåt, både opphisset av alle de frekke SMS-meldingene vi hadde sendt, og av å behandle hans utrolig deilige harde.

For å klargjøre for analen gned jeg godt med glidemiddel inn i rompa så han kunne stikke inn en finger mens jeg red ham, og det føltes fantastisk deilig. Det pinetrange hullet mitt gav sakte etter for fingeren som lekte med det, og jeg kom nesten med en gang, men fortsatte rideturen en lang stund til, fortsatt med fingeren hans i toeren. Så ble han klar for hovedretten, jeg stilte meg opp på alle fire og gned meg inn med enda mer glid, og han trenge sakte og forsiktig inn i meg med den fantastisk deilige knallharde. Litt inn og ut i sakte tempo til jeg klarte å slappe av nok til at han kunne trenge helt inn og pumpe litt fortere og hardere.

Gud så deilig det var! Jeg kom igjen når han dasket meg litt på rompa og det var nesten så jeg så stjerner. Han holdt på en lang stund med vekselvis lange seige støt og kortere raskere, jeg nøt behandlingen og det gjorde han også etter stønningen å dømme. Så måtte vi ha en liten pause, analsex er grisete! Litt vask og bytte av kondom før han bad meg legge meg på ryggen. Så fikk den ømme baken min en pause mens han gav meg en misjonæromgang jeg sent vil glemme, orgasmene kom tett som hagl og jeg var helt svimmel etter en stund. Så trakk han seg ut og knullet meg med fingrene til jeg kom igjen, jeg tror ikke jeg har vært så våt i hele mitt liv. Det formelig sprutet rundt fingrene hans der de gled raskt ut og inn av meg.

Så var det runde to med nummer to, fortsatt liggende på ryggen løftet jeg bena høyt opp i været så han kunne holde meg rundt anklene på støvlettene og ta meg igjen. Han holdt på i en evighet, jeg holdt det nesten ikke ut, men fikk enda en orgasme, nå begynte jeg å bli sliten! (jeg blir nesten aldri sliten) Til slutt, når jeg knapt orket mer sa han at han var klar til å sprute snart, og vi tok en ny liten pause med vasking (grisete sex!)

Nyvasket og ren begynner han å dra seg selv mens jeg bruker en slikkelapp til å slikke rompa hans og stikke en finger inn i ham med litt glidemiddel på. Han nyter det mens han gjør seg selv stivere og hardere. På med en ny kondom og en runde med suging igjen, fortsatt like deilig og nå er han stiv som en påle! Jeg nyter å kjenne ham knallhard i munnen min og lar leppene gli sakte nedover hele og opp igjen flere ganger, leker med tungen på hodet og han forteller meg at han nyter det. Så tar vi av kondomet igjen og han gir seg selv noen flere tak mens jeg sleiker ballene hans godt og grundig, og jobber med fingeren i rumpehullet hans igjen.

Nå er det like før, og han spør om han kan få komme i ansiktet mitt. Jeg gjør det vanligvis ikke, men nå har jeg fått så mange orgasmer at jeg er helt ør i toppen og denne mannen får det som han vil. Jeg legger meg ned på sengen, han skrever over meg og spruter hele ansiktet mitt fullt, det er varmt og vått og deilig når han kommer med et dypt stønn. . Jeg kommer igjen omtrent samtidig, har mistet tellingen på orgasmene for lenge siden, for en kveld! Jeg tør si vi var godt fornøyde begge to, neste gang skal vi huske å bruke litt leketøy også, det ble det ikke tid til denne gang...

Ingen kommentarer: