Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

torsdag 17. januar 2013

Eskortefantasien

I årevis har jeg hatt en fantasi om å oppleve hvordan det er å jobbe som eskorte (gledespike, call girl, hore, prostituert, kjært barn har mange navn). For meg som er en pleaser av natur og som i tillegg er over gjennomsnittet opptatt av erotikk virker det som en drømmejobb. Tenk å få betalt for å ha det deilig sammen med noen? Helt absurd egentlig. Skjønner hvorfor det er verdens eldste yrke.

Gil Elvgren Pin Up bilde

Utrolig pirrende å tenke på det første møtet med en gentleman som tar kontakt kun med ett formål for øyet, å betale generøst for å få lov til å leke med meg en liten stund. Hjertebanken når det tikker inn en melding på telefonen "Si når og hvor, sexy ;-) Gleder meg til å leke med deg :-)" Kjenner det krible vilt i hele kroppen. Det å legge på litt ekstra sminke og kle seg opp i sexy forførende antrekk og høyhælte sko er nok til å gjøre meg kåt, og når min gentleman banker på hotelldøren er allerede de flortynne sorte trusene fuktige.

Han er litt sjenert, og det blir plutselig jeg også. Fomler litt. Han beroliger meg, gir gode komplimenter, overrekker meg pengene uten at jeg ber om det. Jeg er så opphisset over det som er i ferd med å skje at jeg glemmer å telle over. Han kler raskt av seg, og jeg lar mine få plagg falle også. Beholder de sorte strømpene og de sexy skoene på. Han legger seg ned på sengen og viser frem en deilig sak i helt perfekt størrelse. Jeg stryker ham lett og ser at behandlingen faller i smak. Han stønner litt. Kjærtegner ham på ballene og lårene før jeg trer på litt beskyttelse og begynner å suge ham. Det er helt vannvittig opphissende å kjenne at han blir stivere og stivere mellom de røde leppene mine. Har lyst til å ha ham inne i meg med en gang, men fortsetter en stund til, lar ham gli inn og ut av munnen min, leker med tungen på tuppen.

Han avbryter meg, drar meg opp til seg og vi tungekysser litt før han kommanderer meg til å legge meg ned, jeg adlyder villig og vi legger oss begge på siden så han kan trenge inn i meg bakfra. Det er så vått mellom beina mine at han glir rett inn. Sakte men sikkert. Det føles så godt å bli fylt opp. Jeg må slippe ut et lite stønn av vellyst. Han liker det. Vi kysser igjen, han knar forsiktig på brystene mine mens han knuller meg sakte og tålmodig. Jeg støter litt i mot så inntrengningen blir hardere. Deilig på grensen til uutholdelig, vil at han skal ta meg litt hardere, men det er han som bestemmer nå!

Så vil han prøve det andre hullet, jeg gnir ham inn med en raus mengde glidekrem og smører meg selv inn for å lette inntrengningen. Sakte og forsiktig presser han tuppen mot rumpehullet mitt. Han spør om det er vondt. Det er faktisk bare godt, litt trangt så han tar seg god tid, og jeg får styre hvor langt han trenger inn, holder ham godt rundt skaftet og benytter sjansen til å leke litt med ballene hans samtidig. Litt forsiktig ut og inn og han er fornøyd. Nå MÅ jeg ha ham inn i meg, langt inn. Må komme snart, det verker i hele kroppen etter å få en utløsning, få den intense kriblingen til å stoppe. Etter et bytte av beskyttelse legger jeg meg på ryggen og sprer beina så han kan ta meg skikkelig, han glir helt inn i én eneste bevegelse. Jeg kommer nesten med en gang. Vi nyter det begge to. Han begynner å bli klar for å komme, trekker seg ut, kaster beskyttelsen på gulvet og vil sprute på brystene mine. Jeg hjelper ham litt, men han vil avslutte på egen hånd og det gjør han suverent, masse klissete saft på magen og brystene mine.

Litt småprat og noen kyss, og farvel. Eller på gjensyn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Akkurat det jeg kunne tenke meg at vi gjør sammen!
:-) Ole