Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

lørdag 6. april 2013

Kjappisen

Lite er vel så deilig som en frekk liten kjappis en gang i blant. En herlig gentleman kom på besøk til meg en morgen på hotellet for en liten oppkvikker før han skulle videre på jobb. Dette var en som jeg hadde hatt et lite Skypeshow for tidligere, og som jeg har hatt mange gode samtaler med på Skype siden. Nå klaffet det endelig så han kunne ta seg en tur innom meg. På menyen stod runking, til min skrekk, siden det ikke er noe jeg har drevet så mye med, så litt prestasjonsangst følte jeg der satt og ventet på ham.

Bildet er tegnet av Earl Moran

Da han kom til hotellet ble jeg litt overrasket, han var høyere enn jeg trodde og en flott mann med et sjarmerende smil. Vi varmet opp med et par hete kyss i trappen på vei til rommet, og han kysset godt også, jeg kjente det kriblet i kroppen ved tanken på hva som skulle skje videre.

Vel inne på rommet satte jeg meg på sengen mens han stod foran meg. Jeg kneppet opp buksene hans og befridde den allerede halvstive fra buksene og boxeren. Den var tykkere enn jeg trodde etter å ha sett den på Skype, og jeg klarte ikke å gripe helt rundt den med én hånd. Jeg tok litt glid og begynte med å massere hodet, staken hans var så deilig og det var virkelig fristende å ta den i munnen, men jeg klarte å styre meg, og gned godt rundt tuppen mens han ble hardere og hardere. Jeg begynte forsiktig med runkingen, og han stønnet litt mens jeg tok tak og lot hendene gli opp og ned.

Han ville kose med puppene mine mens jeg runket ham, så jeg lot kjolen og bh'n falle, og det var så utrolig deilig å kjenne de store, sterke, varme hendene gripe om de myke brystene mine. Jeg kjente at jeg ble våtere og våtere, og lengtet etter å få noe inni meg. Så spurte han meg om jeg var våt. Jeg slapp taket i ham og tok av meg den lille stringtrusen så han kunne kjenne etter. Han lot en finger gli mellom leppene mine og jeg stønnet når han trengte den inn i meg og knullet meg litt med den. Jeg runket ham mens vi kysset hett og han stakk inn en finger til og fingerpulte meg til jeg kom med et hikst. Det var så deilig.

Nå var han skikkelig knallhard, og jeg tok ham mellom puppene og lot ham gli litt mellom dem. Det glinset av saft på tuppen hans, nå var det like før han ville sprute på meg, og jeg fikk runke ham litt hardere og fortere helt til han sprutet en stor, saftig lading utover puppene mine. Det føltes så godt å få den varme, glatte spermen over de myke brystene. Jeg melket ham helt tom, og gned det utover så han kunne se hvor mye det var. Kjempedeilig.

Så var det på tide for ham å komme seg videre til jobben sin, med et kyss sendte jeg ham avgårde. Så får vi se om det blir flere kjappiser etter hvert, jeg har sansen for slike frekke små møter i forbifarten.

Ingen kommentarer: