Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

torsdag 28. mars 2013

Franskmannen

Franskmenn har et rykte på seg for å være gode elskere, nå var jeg spent på å finne ut om det var noe i dette, siden en fransk forretningsmann på gjennomreise kontaktet meg for et lite besøk.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Det første som slår meg når jeg ser ham er at han må være en av de vakreste menn jeg har sett i hele mitt liv. Han er høy, mørk, slank, utrolig sexy, og med nydelige myke varme lepper som møter mine idet en liten hvit konvolutt skifter hender. Når han kler av seg får jeg også se at han har en stor, deilig stake som ser glad ut for å møte meg. Trusene mine forsvinner fort, jeg stiller meg tett inntil ham, iført strømpeholder og mine elskede sorte strømper, i dag med en liten gullkant på blondene øverst. Brystene mine er nakne, og de knopper seg når jeg kjenner den varme brystkassen hans mot min. Stemmen hans er sexy, og han hvisker søte ord på fransk som får meg til å bli enda mer opphisset.

Han kysser meg, og jeg lar munnen min utforske huden hans, den er myk og varm, jeg kjenner ilinger i hele kroppen når han legger hendene på brystene mine og kysser meg på munnen, på halsen, og så nedover på brystene. Flyktige, lette kyss, det føles som små sommerfugler som flagrer over huden min. Jeg smelter.

Han leier meg bort til sengen, setter seg på kanten av den mens jeg står mellom beina hans, så tar han hånden sin og gnir meg mellom bena, kjenner hvor våt jeg er, kysser brystene mine mens han jobber meg enda våtere. Så finner jeg frem to dildoer, en liten til analbruk, og en litt større til mellom lårene. Han tar den største dildoen og bruker den på meg, lar den gli mellom bena mine, langs de våte leppene, jobber den etterhvert litt inn i meg og lar den gli inn og ut. så jeg stønner av vellyst. Han ber meg sette meg på fanget hans med spredte ben.

Jeg ser ham vokse, og lengter etter å få ham inn i meg, men han erter meg lenge. Så stikker han en finger full av glid inn i analen min mens han fortsatt knuller meg med dildoen. Han tar seg riktig god tid. Jeg kommer. Så tar han dildo nummer to. Jeg kryper opp i sengen på alle fire. Den første dildoen er inne i meg mens han begynner å arbeide med toeren. Han erter meg forsiktig med tuppen av den før han omsider lar den gli inn. Følelsen av å bli fylt i begge hull er vannvittig deilig. Jeg nyter det. Han bruker begge dildoene på meg samtidig nå, jeg kommer igjen nesten med en gang.

Han spør om jeg er klar for ham, jeg stønner ja, og så trenger han forsiktig inn i meg med den store, harde deilige staken sin og begynner å jobbe den forsiktig innover i den nå utvidede analen min. Jeg er nesten litt redd for om jeg klarer å få den inn i meg. Den er så stor! -men det går fint, han knuller meg mens den første dildoen fortsatt er inne mellom lårene mine, det er etter hvert helt på grensen av hva jeg kan tåle, men nytelsen oppveier det milde ubehaget ved å kjenne analen utvides til den strammer. Han gir noen raske støt og kommer.

Så tar vi en liten pause, tørker oss litt, rydder bort de grisete kondomene og den ene dildoen, kysser litt igjen,før han legger seg på ryggen så jeg kan suge ham. Han er helt avslappet nå. Jeg stryker ham på pungen og oppover staken med hendene. Han livner litt til. Jeg tar kondomen og setter den på med munnen mens han vokser og blir større mellom leppene mine. Endelig får jeg suge denne store deilige redskapen hans, den er altfor stor til at jeg klarer å få hele inn i munnen, men jeg kommer godt nedpå, han fyller meg, og jeg lar tungen leke med hodet hans, opp og ned langs det lange skaftet, masserer og suger ham sakte og grundig til han blir hard og stor igjen. Slikker ham også litt på ballene og på innsiden av lårene innimellom. Han stønner av behandlingen.

Mens jeg koser meg med ham mellom leppene, jobber han fortsatt med dildoen inne i meg. Han ber meg sette meg oppå brystet hans, og han lar en finger gli inn i analen min igjen mens jeg fortsetter med sugingen. Nå er han knallhard. Så tar han den største dildoen ut av meg og begynner å presse den forsiktig inn i analen. Han lar dildoen gli ut og inn av rompa mi mens jeg suger ham til han nesten kommer. Det er noe av det deiligste jeg har opplevd, og han hvisker til meg franske ord og vendinger som hisser meg opp maksimalt. Jeg formelig verker etter å kjenne ham varm og knallhard inne i meg mellom lårene mine.

Han ber meg endelig sette meg oppå ham, og jeg aker meg frem med dildoen fortsatt inne i analen, og trer meg ned på ham. Jeg stønner og kommer umiddelbart når jeg kjenner at han fyller meg helt til bunns. For en deilig, fantastisk stake han har. Jeg elsker den. Jeg rir ham med ryggen til og mens han samtidig knuller meg analt med dildoen til han kommer inne i meg. Vi er begge fornøyde nå. Vi rydder opp litt, han tar seg en kjapp dusj, og kommer så tilbake til sengen hvor vi koser og småprater litt til han er klar til å gå. Det er herved bekreftet at franskmenns rykte om å være gode i sengen ikke er grunnløst...ohlala!

Ingen kommentarer: