Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

søndag 20. januar 2013

Mørk hemmelighet

Det er noe med det spesielle mørket i en kinosal. Stemningen av mange forventningsfulle mennesker som skal oppleve noe sammen, filmens magi! Det å gå på kino sammen med en elsker kan bli en helt spesiell opplevelse om man sitter litt usjenert til.

Gil Elvgren Pin Up

En av mine deiligste erotiske opplevelser foregikk under en kinoforestilling i en liten sal med plass til få mennesker. Vi satt på bakerste rad, og jeg husker ikke hvilken film vi egentlig skulle se, for vi var mer opptatt av hverandre enn av filmen.

Allerede under reklamen begynte vi å kline hemningsløst. Hendene hans var under blusen min og strøk meg over brystene før den første reklamesnutten var over. Jeg hadde kledd meg med muligheter for kos i tankene før vi dro til kinoen, noe min elsker var lykkelig uvitende om. Skal si han ble overrasket når han forsiktig strøk meg oppover låret under skjørtet og det var nakent og vått der han forventet at fingrene skulle stoppes av trusen. Jeg kniste tilfreds når han stoppet opp et tidels sekund før han forsiktig lot en finger gli inn i meg mens vi fortsatte de heftige tungekyssene vi holdt på med.

Siden han ble så opphisset av at jeg var truseløs, fant jeg ut at jeg måtte sjekke hvordan det stod til med ham, og ganske riktig, det presset godt på under buksen. Jeg ertet ham med å bare stryke forsiktig utenpå buksen uten å gjøre tegn til å skulle åpne smekken hans. Det gjorde det selvsagt bare trangere for ham, og han vred seg litt utålmodig i stolen. Fingeren hans inne i meg gled ut og inn, jeg hvisket i øret hans at han måtte stikke inn en finger til, og ta meg litt hardere. Han adlød, og jeg stønnet halvhøyt mens jeg bet ham lett i øreflippen og pustet varmt på halsen hans.

Han kikket seg litt rundt for å se om noen fulgte med på oss, men det så ut til at til tross for stønningen min var alle for opptatt med å se filmen til å legge merke til hva vi drev med på bakerste rad. Til alt hell satt ingen rett ved siden av oss, de fleste var midt i salen eller lengre foran. Så han dro fingrene ut av meg igjen og satte seg forsiktig ned på kne foran stolen min for å slikke meg. Hele hodet hans ble gjemt under skjørtet mitt, og tungen hans gled fra øverst til nederst i et deilig langt slikk. Jeg måtte bite meg i leppen for ikke å klynke høyt! Han ertet meg så med tungespissen, noe som nesten gjorde meg gal, så jeg presset meg mot ham så nesten hele tungen hans gled inn i meg. Han fortsatte til jeg var helt på nippet til å komme før han trakk seg ut og la seg ned på gulvet.

Det knaste i popcorn når jeg la meg ned oppå ham, fortsatt var det ingen som hadde snudd seg for å se hva vi holdt på med. Det må ha vært en spennende film vi valgte. Forsiktig åpnet jeg opp smekken hans og snudde meg så han kunne fortsette å slikke meg mens jeg tok ut den deilige harde og begynte å slikke skaftet. Jeg tok meg god tid. Det var litt vanskelig å konsentrere seg med den behandlingen jeg fikk av tungen hans mellom beina mine, men jeg nøt å endelig få ham mellom leppene og langt inn i munnen. Jeg åpnet opp alt jeg klarte så han kunne gli helt bak i halsen og ut igjen. Han knep meg litt i rumpeballene for å signalisere at nå kom han snart, og jeg lot ham gli inn og ut igjen og fortsatte å erte ham litt med tungespissen på tuppen.

Han skjøv meg bort fra ansiktet sitt, og jeg snudde meg igjen for å ri ham. Når vi kysset kjente jeg smaken av kjønnet mitt både på leppene og tungen hans, søtt og syrlig på en gang. Det var opphissende og deilig, og jeg begynte å støte litt hardere for nå ville jeg komme. Han støtte imot og det tok ikke lang tid før han sprutet meg full av deilig varm væske. Likevel fortsatte han å pumpe litt til jeg kom gispende rett etterpå og sank sammen oppå ham.

Når vi fikk børstet av oss popcornsmuler og plukket et klissete dropspapir ut av håret hans, satte vi oss opp igjen i setene, fnisete og fornøyde. -Først da så vi en mann som satt halvt skjult i mørket noen få seter lenger bort med jakken sin på fanget og lekte med seg selv, tydelig opphisset over vår lille forestilling. Min kjære hvisket meg i øret at jeg måtte gi ham en liten oppmuntring, og jeg løftet skjørtet mitt, spredte beina i hans retning og viste ham den glinsende våte sprekken min, la hånden min over den og gned meg selv til en ny orgasme. Litt etter løftet han på jakken og viste frem sin egen dryppende våte stake og bukket lett som takk for showet. Jeg gav ham et slengkyss tilbake. Utvilsomt tidenes mest minneverdige kinotur for meg.

Noen andre som har hatt en kinotur utenom de vanlige? Fortell meg gjerne om det ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Generøst av deg, jeg tar tak jeg også!