Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

lørdag 13. april 2013

Debutanten

Noen ganger får man seg en skikkelig overraskelse som eskorte. En slik gang var møtet med en svært ung mann som rett og slett ville ha litt undervisning i "hvordan man gjør det". Dette visste jeg ingenting om før jeg åpnet døren for ham og så at han var ung. Veldig ung. På telefonen hadde han fortalt at han var 19 år, noe jeg i utgangspunktet ikke var så begeistret for, siden jeg foretrekker at mine gentlemen har fylt 25, og i hvert fall er over 20, men denne unge mannen var veldig bestemt på å treffe meg, og slik endte vi opp på hotellrommet sammen.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Han var en pen ung mann som garantert kommer til å forføre mange unge (og eldre?) kvinner i årene fremover, og det kilte faktisk litt ekstra i magen min når han avslørte at formålet med dette møtet var å finne ut hvordan man egentlig skulle tilfredsstille en kvinne. Var han faktisk jomfru? Jeg hadde aldri hatt sex med en jomfru før, så da ble det en første gang for meg også, ironisk nok.

Jeg prøvde å få ham til å slappe av ved å prate litt og finne ut hvordan vi kunne best gå frem. Han var tydelig nervøs. Hjertet hans banket vilt når jeg la hånden på brystet hans for å kjenne etter. Så vi satte oss på sengen og jeg begynte med å fortelle hvordan en helt almindelig hyrdestund foregår. Kyssing, beføling, suging, slikking, knulling i ulike posisjoner og utløsning/orgasme. Han fulgte interessert med, og kom med tilleggsspørsmål underveis. Etter å ha snakket gjennom dette, ville han prøve litt i praksis, og vi startet første time: kyssing! Jeg satte meg tett inntil ham, tok ansiktet hans mellom hendene mine og gav ham et mykt, lett, varmt kyss. Han var åpenbart ikke vant til å kysse noen så jeg beroliget ham med at alt blir bedre med øvelse, vi la oss ned på sengen og øvde litt. Det tok ikke lang tid før han ble varm i trøya og kysset med både innlevelse og kåthet. Det tente meg, og det ble nesten vanskelig å ta det i rolig tempo videre.

Neste steg, beføling. Vi kysset videre mens jeg lot hendene mine gli over kroppen hans utenpå klærne, han var begynt å bli hard, og jeg følte en viss forventning til å kjenne ham inni meg. Han ble etter hvert modigere og lot hendene sine famle over min kropp også, jeg skilte bena og lot ham kjenne hvor våt jeg begynte å bli. Jeg la hånden min oppå hans hånd og hjalp ham litt på vei, ikke lenge etter fikk han meg til å komme med fingrene. Han kysset meg hardere, tydelig mer opphisset og klar for neste leksjon. Nå var kliningen helt klart på profesjonelt nivå, han dristet seg til å kysse meg nedover halsen og slikket og sugde på brystvortene mine slik jeg hadde forklart var deilig. Jeg kjente lysten bygge seg opp i kroppen, og når han kledde seg helt naken så jeg den deilige harde strutte av lyst og kåthet, klar til å trenge inn i meg. Men jeg lot ham vente litt til. Nå var det tid for suging. Han la seg ned på sengen og stønnet når jeg lot tungen min leke med de myke ballene hans. Etter slikking av innsidene av lårene hans og enda mer suging og stryking på ballene, lot jeg tungen gli oppover til den harde som struttet opp i luften.

Leppene mine kysset ham fra rot til tupp, og tungen lekte langsetter hele staken, frem til tuppen hvor leppene mine strammet seg rundt ham og lot ham gli helt inn i munnen min, så ut igjen, og inn igjen til han var helt knallhard. Han småstønnet og presset seg mot meg, klar for å fortsette øvelsen. Da jeg spurte om han ville trenge inn i meg var han raskt oppe og lot meg legge meg på rygg i en klassisk misjonærstilling før han la seg mellom bena mine og presset seg inn i meg.

Det var så deilig. Jeg nøt synet av den unge, vakre kroppen hans over meg, konsentrert støtende ut og inn med et tilfredsstilt ansiktsuttrykk. Det tok ikke lang tid før jeg kom, men han fortsatte lenge, snudde meg på magen og tok meg bakfra også, etterpå red jeg ham til jeg fikk nok en orgasme før han ble forsynt. En helt herlig stund. Vi avsluttet med at han fikk stå over meg på alle fire og sprute utover brystene og ansiktet mitt. Veggen bak oss ble også full av sperm, en fantastisk ladning fra den herlige debutanten. Absolutt en godkjent innsats fra min unge elev. A+

1 kommentar:

Unknown sa...

Fantastisk digg lesning som ga ville herlige fantasier! Wow

Jeg vil bli Bergenser;-)