Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

tirsdag 23. april 2013

Hat-trick

Tidlig en morgen fikk jeg en sprek fotballspiller på besøk. Han var høy og kjekk og tydelig nervøs siden det var hans første besøk hos en eskorte, det smittet litt over på meg som ble akutt sjenert der jeg satt på sengekanten og tok på meg de høye sorte lakkstøvlettene mine. Etter litt beroligende prat fikk han pulsen ned såpass at vi kunne starte på kosen. Han la seg ned på sengen og jeg tok av ham treningsbuksene (han fjernet selv sokkene og scoret et poeng der...skikkelig teit å ha sex med sokkene på, take notes, gentlemen!) Han tok selv av seg genseren og avslørte en veltrent overkropp, passelig hårete og deilig.

Pin Up tegnet av Enoch Bolles

Bulen på boxeren var åpenbar, vi hadde sendt noen hete meldinger på forhånd, så han var mer enn klar for action når vi først kom oss til sengs. Jeg satte meg overskrevs på ham så jeg kunne kjenne bulen hans i skrittet mitt mens jeg kysset ham ømt på munnen. Han hadde myke gode lepper og kysset godt. Kjente jeg ble kåtere mens vi kysset. Så beveget jeg meg nedover på brystet hans, kysset ham på halsen, fant frem til brystvortene hans, slikket dem og kysset på dem til de ble harde. Han stønnet litt før jeg fortsatte nedover. Tok av ham boxeren som nå så litt ubehagelig trang ut. Avslørte en deilig stake av passelig størrelse, det kriblet i kroppen ved tanken på å få den inn i meg.

Jeg grep om staven og kjente at den var stiv og god allerede, så jeg konsentrerte meg om ballene først, lot tungen leke med dem, slikket dem gode og våte, og nøt den myke følelsen av dem mot leppene mine. Så var det på med kondomen og den nå etter hvert knallstive gled lett inn i den varme munnen min. Den gikk helt inn, deilig. Med litt kjærlig behandling av tungespissen min, gikk det for ham nesten med det samme. 0-1 Jeg skiftet kondom og fortsatte. Litt ny slikking av ballene og den reiste seg raskt igjen. Sugde og slikket den stiv til den struttet og lot ham knulle meg helt bak i halsen. Han brukte fingrene på meg mens jeg koste med ham, og han fikk meg til å komme. 1-1

Så var det på tide å få ham inn i meg, jeg satte meg oppå ham og presset den inn. Det var liten motstand, og det var skjønt å endelig bli fylt opp. Han grep om brystene mine og jeg red ham forsiktig først, så litt hardere, og der kom han jammen igjen! Wow!1-2 Jeg ble rent imponert over ham. Etter å ha tatt av kondomet og vasket ham litt sa han at det skulle vel noe til å få liv i den igjen nå. Hva kan jeg si...jeg liker en utfordring! Så jeg runket ham litt, gjentok tidligere behandling av ballekos og sugde ham fra rot til tupp, det funket. Han ble god og hard igjen. Nå ville jeg at han skulle ta meg doggy style som avslutning. Han var ikke vond å be. Etter å ha stilt meg opp på alle fire prøvde han å trenge inn i meg, men jeg lot ham bare gli mellom de klissvåte leppene mine mens jeg holdt hånden min under ham, så hodet gned mot klitten min. Dermed fikk jeg en deilig orgasme igjen. 2-2!

Nå var han knallhard igjen og jeg lot ham gli inn i meg for en runde med knulling, og han tok meg hardt og bestemt helt til jeg kom for tredje gang. 3-2, han ble tydelig opphisset av at det gikk for meg, for så kom han jammen igjen! Til vår begges overraskelse. 3-3 og uavgjort. Eller hat-trick om du vil. En deilig omgang for begge parter var vi skjønt enige om.

Ingen kommentarer: