Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

tirsdag 29. januar 2013

Nøkkel til fortiden

"Har du l6mmelykt?" mobilen piper klokken 02.30 om natta. Jeg er våken men har lagt meg. Skjønner ingenting. Det vil si, jeg skjønner at naboen min trenger en lommelykt og at han mest sannsynlig ikke er helt edru siden han ikke klarer å stave lommelykt. "Har en liten lommelykt, men det er alt. Vet ikke helt hvor den er, når trenger du den?" Lurer samtidig på hvor lommelykten kan være, og på om han bruker det som unnskyldning for å komme seg inn til meg. Står opp, kler litt på meg, leter etter den vesle rosa lommelykta. Finner den ikke. "Jeg kommer bort nå" Jeg leter raskere. Vil finne den før han kommer. Stoler ikke helt på hverken ham eller meg selv, alene midt på natten. Det ringer på like etterpå. Jeg åpner. Han er kledd i dress, men uten ytterjakke. Det er snø og kaldt ute. "Kom inn." Han snubler inn. Hakker tenner. Full, kald, våt av sluddet som laver ned.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

"Julebord?" "Ja. Mistet nøkkelen...har du lommelykta?" Han hakker tenner så han nesten ikke kan snakke. Jeg spør om han vil ha en varm jakke. Forteller at jeg må lete litt til. Han vil gå ut og lete i snøen mens jeg leter etter lommelykta. "Jeg kan lyse med mobilen", han lyser med mobilen i den halvmørke gangen min. "Men bedre med lommelykt!" Jeg nikker, spør igjen om han vil ha en varm jakke. Han avslår. "Det er ikke så kaldt". Jeg lar ham gå ut.

Finner lommelykta like etterpå. Tar på meg støvletter og varm jakke. Går ut. Leter i snøen på veien bort til svingen der han bor. Finner ikke nøkkelen. Gir ham lommelykta. Går videre inn porten til huset hans for å lete der. Kommer på at det en gang lå en reservenøkkel like ved døren. Stikker hånda inn i et lite rom i muren fullt av mykt spindelvev og tørkede blader. Ekkelt! Kjenner noe hardt og lite av metall. Lettet! Nå trenger jeg ikke tilby ham å overnatte på sofaen. Vet at han er full og kåt og sikkert lett å overtale...skyver tanken bort.

Går bort til ham i veien. Han leter enda, med lommelykta i den ene hånda og mobilen i den andre. "Nå er døra åpen, gå inn og legg deg du. Sov godt!" Han ser vantro ut. "Fant du nøkkelen?" Jeg smiler. "Jeg husket at det lå en reservenøkkel i muren. Låste opp for deg. Husk å ta med deg nøkkelen inn." Han ser så glad og lettet ut. Famler etter ordene. " Du er fantastisk! Tusen hjertelig takk!" Jeg bare klapper ham på ryggen og ler. "Julebord er julebord..." Han ler og prøver å gripe tak i meg. Jeg smetter unna, vil ikke fanges inn. Går bestemt bortover veien og rundt svingen. "Sov godt!" Han roper etter meg. "Takk! Jeg er evig takknemlig!" Jeg går fort rundt svingen og hjem til meg selv.

Jeg motstod fristelsen. Vel hjemme og trygt under dyna i min egen seng lar jeg tankene vandre til hva som kunne skjedd. Det er flere år siden sist men jeg husker hver detalj av hvordan det er å være nær ham. Følelsen av å kjenne ham gli inn i meg, hard og kåt. Smaken av sæden hans i munnen. Lyden av stemmen hans som hvisker meg i øret hvor deilig jeg er, hvordan han nyter å se meg komme gang på gang. Sitringen i kroppen av å gjøre ting med ham som han elsker og stønner høyt av. Så ringer telefonen min. Han må takke meg igjen. Han prøver å flørte, jeg later som jeg ikke skjønner det. Forsikrer ham om at dette blir mellom oss. Skyver vekk tankene på hvor deilig det hadde vært å bare invitere ham helt inn, la ham ta meg der og da i gangen, med kalde fingre og het puls. Hvor deilig det hadde vært å bli knullet rått oppetter veggen til vi begge klynket av vellyst og bare la det gå raskt. Så kle av hverandre og fortsette inne i sengen hele resten av natten. Slik vi gjorde før, for lenge siden. Jeg blir klissvåt av å tenke på det. Får lyst til å ta på meg et frekt antrekk under vinterkåpa og gå den korte veien bort i svingen til ham for å gi ham en natt han sent vil glemme... Men det må bli med fantasien.

Det tikker inn flere meldinger på mobilen. Han er kåt, han vil ha oppmerksomhet, han vil ha forslag til hvordan han kan tine seg selv opp før han skal sove. Jeg vitser det bort med morsomheter, men har lyst til å skrive det jeg tenker til ham. Vil at han skal vite at det kostet meg noe å være den sterke som ikke lot meg lokke i natt. Har lyst til å skrive at jeg kommer til å tilfredsstille meg selv nå mens jeg tenker på alt vi kunne gjort om ikke det var forbudt. Han er i et forhold og jeg vil ikke være den som kommer mellom dem. Etter fem år er det fortsatt jeg som må være den som sier stopp. Han er lett å lokke. Men jeg vet at det ikke er verdt det. Det må bli med fantasien.

Etter en time med meldinger sier jeg stopp. Jeg vil sove. Den siste svarer jeg ikke på. Han må klare seg på egen hånd i natt. Men om det kommer en dag hvor han er fri og frank skal han få denne natten med renter. Da skal vi gjøre alt vi har lyst til men som ikke kan skje nå. Imens nyter jeg minnene fra tidligere tider. Det gjør sikkert han også. Når han kommer på egen hånd i natt vil han tenke på meg og hvor deilig det var sist vi kom sammen. Jeg tenker det samme, og kommer mens jeg husker følelsen av sæden hans sprute utover brystene mine og kyssene hans som smakte av mine safter blandet med hans.

Så ringer det på døren. Jeg åpner med bare truse på. Han smiler. Uten et ord kommer han inn, lukker døren bak seg og tar av seg jakken. Veggen er iskald mot ryggen min, men han er glovarm når han lener seg tungt inntil meg og holder hendene mine over hodet. Knallhard presser han seg inn i meg og møter ingen motstand, det drypper av meg, renner nedover innsiden av lårene. Vi stønner høyt begge to. Leppene hans ligger inntil øret mitt. Han hvisker lavt hvordan han har lengtet etter dette, at han vil fylle hele meg og nyte hvert øyeblikk av det. Jeg kommer nesten med en gang. Etter noen raske støt kjenner jeg første spruten hans komme dypt inne i meg. Det utløser en ny bølge av vellyst. Han drar seg ut men er like hard som før han kom.

Han bærer meg inn på soverommet for å fortsette. Jeg sprer beina så han kan komme til for å smake på meg. Hans egen saft blandet med min. Lydene av tungen hans som leker med leppene mine gjør meg helt avsindig kåt igjen. Ber ham om å stikke tungen inn i meg. Han adlyder. Det føles helt himmelsk å kjenne den glatte tungen gli inn og ut av meg. Vått, mykt og forlokkende. Han tar en pause. Kler helt av seg. Så skrever han over meg og presser seg inn i munnen min. Jeg strammer leppene rundt ham. Det smaker søtt og salt av ham og av meg. Han er litt mykere nå men blir bankende hard igjen etter at jeg lar tungespissen min leke litt med tuppen hans. Litt saft kommer ut og jeg slikker den begjærlig i meg. Begynner allerede å lengte etter å få ham inni meg igjen. Slik holder vi på en lang stund. Det er utmattende men deilig. Så er han klar for å trenge inn i meg igjen.

Han snur meg rundt på magen så jeg kan stå på alle fire. Ber om glidemiddel så han kan fylle meg opp bak også. Jeg griper en flaske fra nattbordskuffen. Hører ham gni seg selv inn med innholdet. Lydene gjør meg utålmodig, jeg tar selv en håndfull og gnir meg inn, stikker en finger inn i rumpehullet. Han stønner når han ser det. Selv snur jeg hodet bakover og nyter synet av ham som gjør seg selv hardere. Uendelig sakte glir han inn millimeter for millimeter. Det føles rart men godt. Jeg klynker litt og han tar det enda roligere. Så skyver jeg meg selv litt bakover for at han skal skjønne at han kan gli lenger inn. Så støter han forsiktig igjen og jeg kommer på nytt. Klorer på lakenet og stønner høyt mens han glir forsiktig ut og inn. Jeg ber ham om å komme men han tar seg god tid. Han blir hardere og hardere mens han holder på, og stønningen blir høyere. Så lener han seg frem og biter meg kjærlig i nakken. Hvisker at jeg snart skal få en sprut igjen, om jeg er klar. Jeg stønner til svar, begynner å bli omtåket av vellysten. Han setter opp tempoet litt, støter hardere. Jeg tåler det nå, og skriker at han skal komme. Kjenner spruten hans på nytt. Han trekker seg ut så det faller noen dråper utenpå meg også. Varmt og vått og deilig. Det drypper av meg. Han gnir det litt utover baken min. Klasker meg litt. Det er deilig.

Vi går i dusjen sammen. Fortsatt kåte. Såper hverandre inn og leker med vannet. Vasker alt rent og begynner fra start. Nå har vi god tid. Lar tungene leke over hele kroppen. Vannet gjør det glatt og mykt overalt. Nå bare erter han meg, glir inn og ut litt på måfå. Jeg tar ham i hendene, gnir og stryker og slipper igjen til han blir hard nok til at han vil tilbake i sengen. Dit rekker vi ikke, han tar meg foran speilet på badet. Jeg lar ham holde på en stund før jeg drar meg vekk og setter meg på kne foran ham. Han gliser. Tungen min leker lenge på innsiden av lårene hans og erter ballene før jeg sakte lar den gli fra rot til tupp på ham, men fortsatt uten å ta den i munnen. Han stønner frustrert og prøver å presse den inn i meg. Tungen min er våt og glatt der den utforsker hver åre på hele staken som pulserer varmt under leken.

Nå lengter jeg selv etter å la den gli mellom leppene mine og kysser den ømt på tuppen før jeg fukter leppene mine med tungen og gnir dem mot saften som pipler ut av ham, og så glir den langsomt inn nesten helt til roten. Han klynker av lyst og beveger den sakte ut og inn av munnen min. Jeg beveger meg raskere en stund før jeg trekker meg litt bort igjen og reiser meg opp med ryggen til. Nå er jeg selv våt igjen, og fører hånden hans mellom bena mine så han kan kjenne det. Så tar han en finger inn i meg og lar den gli litt ut og inn. Imens finner hånda mi ham igjen, og fører den mellom bena, hendene hans blir lagt på brystene mine og gnir og leker med dem mens jeg lar ham gli litt frem og tilbake mellom lårene mine, det er glatt og vått der...men han får ikke komme inn i meg enda.

Tilbake på kne suger jeg ham hardere og raskere til han er helt på kanten til å komme. Det pipler stadig mer saft ut av ham og jeg slikker den i meg etter hvert. Det smaker salt og deilig og jeg fukter leppene med saften så de glir bedre over ham. Han blir utålmodig og trekker meg opp til seg. Kysser meg dypt med tungen lekende mot mit, kjenner smaken av seg selv på leppene og tungen min. Distrahert av kyssingen merker jeg nesten ikke at han sniker seg inn i meg igjen og støter litt. Jeg trekker meg bort fra munnen hans og biter ham litt i brystvorten før jeg nok en gang drar meg bort så ha sklir ut av meg. Med leppene mot øreflippen hans hvisker jeg at jeg vil han skal komme i munnen min denne gangen. Han stønner og skyver meg ned. Nå er han knallhard og klar for å sprute. Mens hendene mine kjærtegner ballene hans og leker mellom bena, masserer ham bakover og glir litt inn i ham får han gli raskt inn og ut av munnen min helt til han kommer. Hele kroppen hans rister og skjelver når han endelig spruter munnen min full. Jeg svelger det ned og lar tungen forsiktig slikke bort de siste dråpene fra tuppen hans.

Han forteller meg med hes stemme hvor deilig det var, hvor god jeg er og at han knapt kan vente med å ta meg igjen. Jeg legger meg ned på gulvet og sprer beina så han kan få gjengjelde nytelsen og han lar seg ikke be to ganger. Jeg får en herlig omgang med hender og tunge som gir meg en nok nytelse til at jeg også kommer på nytt. Nå er vi fullstendig tilfredsstilt og totalt utmattet begge to. Jeg ber ham gå, nå vil jeg sove. Til svar får jeg en skarp pipelyd. Fortumlet våkner jeg og innser at det var en drøm. Gudskjelov, lettelsen skyller over meg. Det ville vært uansvarlig å gjøre det i virkeligheten uansett. Selv om vi begge ønsket det. Hvem vet hva som skjer neste gang han kommer på døren min midt på natten...

Ingen kommentarer: