Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

lørdag 9. februar 2013

Hos fotografen

Som eskortepike må man få tatt noen skikkelige bilder for å promotere sine tjenester, og da er en fotografvenn god å ha. Jeg samlet sammen noen sexy antrekk og pakket en koffert full for å ha et godt utvalg til bildene som skulle tas, mye sorte blonder og noen lekre sko og støvletter med høye hæler. Til den korte turen bort til min venn tok jeg bare en lett kjole over naken hud, kjolen skulle uansett av med en gang så ingen vits i å ta på seg undertøy.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Idet jeg kom inn i lokalet så jeg fotografen i ferd med å sette opp utstyret sitt, så jeg gikk bort for å se på kulissene, slengte meg ned på den røde fløyelsjeselongen og flørtet litt med ham mens han gjorde seg ferdig. Han var i godt humør, smilte og knipset noen prøvebilder mens jeg lå der med kjolen på før han bad meg ta den av og gjøre meg klar. Jeg stilte meg usjenert opp rett foran ham og lot stroppene på kjolen falle ned fra hver skulder før den skled av meg og la seg pent rundt føttene mine på gulvet. Han hevet et øyenbryn når han så at jeg var helt naken under kjolen, og måtte summe seg et lite øyeblikk før han nærmest i refleks løftet kamera og tok noen raske bilder.

Istedenfor å finne frem undertøyet som planlagt, satte jeg meg ned på sofaen igjen og spredte bena så han fikk god utsikt til hele kroppen min, og jeg la merke til at han begynte å miste konsentrasjonen. Knipsingen ble med ett litt ujevn og det var mulig å skimte en liten bul i skrittet på de mørke buksene hans. Med en finger lekende i munnen min og den andre hånden strykende mellom beina mine ble bulen enda mer synlig, og knipsingen opphørte helt. Han la fra seg kameraet på gulvet og tok noen steg nærmere meg, gned seg selv litt over bulen på buksen og fuktet leppene sine med tungen som om han gjorde seg klar til å kysse meg. Men han rørte meg ikke, bare stod der, avventende. Selv kjente jeg at det begynte å bli fuktig mellom lårene mine, trangen etter å bli fylt opp der inne kriblet i kroppen min og fikk meg til å vri meg litt. Nå lot jeg begge hendene mine skli over kroppen til hvert sitt bryst, knep lårene sammen og buktet meg litt på det myke fløyelsstoffet som gned så godt mot baken min.

Han tok enda et steg nærmere, nå stod han så nær at han kunne ta på meg om han ville, men fortsatt hadde han tilsynelatende kontroll over lystene sine. Hendene mine gled fra brystene og ned til lårene, så spredte jeg bena igjen og strøk innsiden av lårene, lot en finger gli mellom de fuktige leppene mine og stakk så to fingre inn i meg selv mens jeg slapp ut et lite klynk. Det var nok til å få ham til å begynne å kneppe opp buksene sine og vise meg en deilig hard en som så veldig lysten ut på å utforske kroppen min.

Jeg snudde meg rundt og stod på kne oppå sjeselongen så han kunne trenge inn i meg bakfra, han var ikke sen om å gjøre nettopp det. Med hendene hvilende på skinkene mine stakk han seg inn i meg så dypt han rakk, og han fylte meg helt opp. Han knullet meg nesten med mekanisk presisjon, rytmisk ut og inn i et uutholdelig jevnt tempo. Klar for å bli tatt hardere prøvde jeg å støte litt imot for å få ham til å sette opp farten og styrken, men han skøv meg bestemt tilbake og fortsatte med sitt jevne sig. Det var bare å nyte og la ham styre. Klar for å komme snek jeg meg til å gni meg selv litt mens han pumpet meg, og når han hørte meg stønne at jeg kom ble han endelig hardere i takene sine. Nå tok han meg akkurat så hardt og vilt som jeg ønsket, og han stønnet som et dyr, jeg kom igjen raskere enn jeg hadde trodd, drevet dit av det dyriske ved lydene hans. Ikke lenge etter kom han også, og han sprutet inni meg og falt over meg etterpå, svett og tilfredsstilt.

Klemt mellom ham og fløyelen på sjeselongen kjente jeg at dette var en fin appetittvekker for resten av dagen og lurte på om han følte det samme. Det ulveaktige gliset når jeg fanget blikket hans viste meg at han ikke var helt ferdig med meg han heller...det ble ikke tatt så mange bilder den dagen, men vi brukte mange timer på å utforske aktuelle stillinger for senere økter. Det er jo viktig med grundig research...

Ingen kommentarer: