Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

onsdag 27. februar 2013

Jenteflørten

En yngre venninne av meg hadde lenge prøvd å overtale meg til å prøve jentesex, noe jeg ikke egentlig var så fristet av siden jeg foretrekker menn, jenter mangler en vesentlig ingrediens som jeg elsker, en hard og deilig en, så jeg innbilte meg at det ikke ville være så spennende. Men så var det en kveld hun hadde invitert meg på fest og vi ble sittende og prate og drikke vin til alle de andre gjestene hadde gått. Vårt eget lille nachspiel. Så nærmet det seg leggetid, og hun hadde ikke noen gjesteseng, sofaen var ikke komfortabel for den var så kort at det ikke gikk an å ligge i den, så eneste alternativet var å bruke den store dobbeltsengen hennes. Vi spøkte med at vi fikk nøye oss med hverandre siden det ikke var noen menn av interesse som var på festen den kvelden, og jeg så et lurt glimt i øynene hennes idet hun leide meg inn på soverommet.

llustrasjon av Peter Driben

Hun åpnet nattbordskuffen og tok frem et belte med en deilig naturtro dildo på. "Siden du mener at dette er en vesentlig ingrediens tenkte jeg du ville la deg overtale om jeg tar deg med denne." Hun kom nærmere og viste meg et lite hull i tuppen av dildoen. "Den kan til og med sprute!" Jeg kjente kriblingen i kroppen helt fra tærne og opp til hårrøttene. I dette øyeblikket ble jeg overtalt. Hun kysset meg mykt og leppene hennes smakte søtt og vidunderlig. Den våte, varme tungen som møtte min var myk, hard og leken på en gang. Det ble vått mellom bena mine når jeg tenkte på at jeg snart skulle få kjenne den samme tungen mellom dem og inne i meg.

Hun tok hånden sin og løftet opp kjolen min så hun kunne stikke noen fingre ned i trusa mi og hun stønnet litt når hun kjente at jeg allerede var våt der nede. Jeg fortsatte å kysse henne mens hun lot fingeren gli inn og ut av meg, og så tok jeg stroppene på kjolen hennes og lot dem gli ned fra skuldrene hennes så de små, faste brystene hennes kom til syne. Gud så deilige de var, jeg knadde dem ømt og så de små rosa brystvortene bli harde under berøringen min.

Hun hvisket i øret mitt at hun ville jeg skulle smake på henne, og jeg lot leppene og tungen min finne veien helt fra halsen hennes, via de struttende puppene og nedover den myke magen, helt ned til mellom bena hennes. Hun luktet søtt og salt på en gang, hun spredte bena såvidt så jeg kunne stikke tungen min litt mellom leppene hennes og slikke henne, og hun ynket seg når tungen min lekte med knoppen hennes. Jeg bad henne legge seg på sengen, og vi inntok 69posisjon så begge kunne slikke hverandre samtidig. Det var helt himmelsk å få nyte hennes varme våte tunge inne i meg, hun lot den gli fra øverst til nederst mellom leppene, lekte med dem for så å trenge tungen så langt inn hun kunne klare, ertet meg med å slikke meg litt på lårene også før hun stakk først én så to fingre inn i meg samtidig som hun fortsatte med slikkingen.

Det var vanskelig å skulle konsentrere meg om å få slikket henne skikkelig for det hun gjorde med meg var så vannvittig deilig, men jeg gav da henne en god omgang også, brukte hele tungen på henne, vekslet mellom å gjøre den hard og myk, bred og smal, slik hun gjorde det så godt for meg. Slik kom vi begge to ganske raskt, og så satte vi oss opp i sengen tett sammenfiltret så brystene våre møttes når vi kysset hverandre, og vi kjærtegnet ryggene til hverandre og bare nøt følelsen av myke hender mot enda mykere varm hud.

Nå var hun klar for å ta meg med den deilige naturtro dildoen. Først fylte hun den med litt melis for å få et realistisk utseende på det som skulle sprute ut av den til slutt. Vi måtte le litt begge to og spøkte med at alle menn skulle sprutet melis også, søtt og godt som det er. Så fant hun frem en flaske med glidemiddel og smurte inn dildoen med den. Jeg selv var så våt nå etter slikkingen at jeg ikke trengte noe glid, så jeg bare la meg lydig på ryggen og lot henne trenge inn i meg. Det var en underlig opplevelse å se denne vakre kvinnen over meg og kjenne at jeg ble knullet som av en mann, men jeg nøt det virkelig. Det tok ikke lenge før jeg kom igjen. Det var tydelig at hun også ble veldig opphisset av å se meg komme, for hun ynket og stønnet hele tiden mens hun lot dildoen gli ut og inn av meg stadig raskere og hardere. Jeg kjælte med de deilige puppene hennes mens hun tok meg og da kom hun også igjen og falt over meg.

Nå ble jeg selv nysgjerrig på hvordan det føltes å ta en kvinne på den måten og spurte henne om jeg fikk prøve med henne. Hun bare gliste og tok av seg beltet og hjalp så meg å ta det på. Det føltes litt pussig å få en stor deilig hard en festet til kroppen, men det var utrolig pirrende å vite at nå skulle jeg få ta henne. Jeg kommanderte henne opp på alle fire så jeg kunne ta henne bakfra, gnidde dildoen inn med masse glid og lot den sakte gli inn i henne. Hun fikk noen gode klask på baken mens jeg holdt på, og så la jeg meg over ryggen hennes så hun kunne kjenne de store myke brystene mine klaske mot henne for hvert støt jeg gjorde. Hun klorte på veggen og stønnet høyere og høyere til hun kom med et lite skrik.

Jeg trakk dildoen ut og kommanderte henne til å snu seg mot meg og åpne munnen. Så sprutet jeg melisen inn i munnen hennes og på puppene hennes, det så helt ekte ut, og var opphissende og litt morsomt på en gang. Vi kniste og lo litt begge to. Jeg kysset henne og vi utvekslet klissete melis mellom tungene våre. Så la vi oss ned og småkoste med hverandre til vi falt i søvn. Det ble flere slike stunder i tiden etterpå, like deilig hver gang...

Ingen kommentarer: