Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

mandag 13. mai 2013

Jegeren

Han var en mann ulik noen annen. Tilfeldigvis snublet han inn i livet mitt og snudde det på hodet. Han vekket opp slumrende drømmer og livløse følelser, og tente meg utenfor enhver kontroll. Jeg måtte ha ham. Han begjærte meg som mange andre, men hans hete følelser hadde flere grader og nyanser. Både hjernen min, kroppen og hjertet stod i full fyr på et øyeblikk. Vi avtalte å møtes. Han forsikret meg om at han ville ta godt vare på meg, dominere meg, være Mannen med stor M. Han jaktet på meg lenge før jeg gav etter.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Hjertet mitt dunket så høyt at jeg var sikker på at forbipasserende kunne høre det, der jeg satt på en utekafé og ventet på ham. Sola varmet den vinterbleke huden min gjennom det tynne kjolestoffet, favorittkjolen min, blekrosa silke med sorte syndige blonder. De sorte blondetrusene gnagde mildt mellom lårene mine, hisset meg opp og gjorde meg våtere enn jeg allerede var ved tanken på ham. Jeg løftet på de store solbrillene mine for å se på klokken. Han var sen. Hjertet sank i brystet. Tenk om han ikke kommer? Et plutselig kaldt drag av vind gjorde at brystvortene mine knoppet seg under silken. Jeg strøk uforvarende lett over dem, distrahert av tikkingen fra armbåndsuret. Ti minutter for sen.

Vinglasset var kaldt og fuktig inntil fingrene mine når jeg løftet det opp for å ta en slurk. Strupen føltes tørr, og leppene enda tørrere. Han kunne ikke svikte meg? La meg sitte her alene og forsmådd? Etter alle de vakre ordene han hadde varmet meg opp med. Hvitvinen fuktet både leppene og halsen min. Det bølget varmt nedover brystet når jeg svelget den. Et streif av sinne flammet opp i magen, men brant ut like fort som det hadde oppstått. Der så jeg ham. Småløpende mot meg. Rød i de skjeggete kinnene og småsvett i den mørke luggen. Han var tydelig glad for å se meg. Jeg smilte tilbake og reiste meg opp. Hele kroppen sitret når han la armene rundt meg og jeg kjente lukten av ham tett inntil meg. Så hørte jeg stemmen hans ved øret mitt. "Du er nydelig." Han hadde ikke sett meg før, og det føltes godt at han likte det han så. Jeg følte det samme. Han var slank, men ikke mager. Maskulin, sporty og veldig tiltrekkende. Duften av ham var som frisk natur og tivoli blandet sammen. Jeg var allerede dypt forelsket.

Uten å si noe mer tok han hånden min og la penger på bordet for det halvdrukne vinglasset mitt som stod ensomt tilbake da vi forlot kaféen. Vi gikk bortover gaten i stillhet. Lydene fra bylivet hørtes fjerne, som om vi var i en egen boble. Solen brant i ryggen, og vinden lekte med skjørtet på kjolen min mens vi gikk, blåste meg nærmere ham. Han stoppet opp ved en inngangsdør like rundt hjørnet. Låste opp, holdt døren åpen for meg, nikket med hodet og smilte, jeg slapp hånden hans og gikk inn. Det var halvmørkt i oppgangen, en vakker gammel trapp snirklet seg oppover. Prøvende steg jeg noen trinn oppover. En varm, sterk hånd la seg lett på ryggen min og fulgte bevegelsene mine videre opp. På en avsats mellom tredje og fjerde etasje grep hånden tak i kjolestoffet og dro meg bakover, inntil ham. Armen hans la seg rundt livet mitt, og med den andre hånden løftet han det lange røde håret mitt bort fra nakken min og la et par varme, myke, våte lepper inntil siden av halsen min, lik en vampyr klar til å bite over pulsåren. Knærne mine sviktet nesten, men han holdt meg fast. Hendene hans forlot midjen og håret og gled frem og opp til brystene mine, favnet om hver av dem gjennom det tynne stoffet og fikk meg til å stønne. Nå kjente jeg at han ble hard mot baken min. Begjæret herjet gjennom kroppen. Alt jeg ville var å ha ham inni meg. Men han tok seg ulidelig god tid.

Han snudde meg rundt og dro meg inntil seg så den halvstive ble presset mellom lårene mine utenpå klærne, la hendene sine på baken min og holdt meg tett inntil seg. Endelig fant munnen hans frem til leppene mine. Det føltes elektrisk når tungen hans lekte med min, og han kysset mykt, hardt og krevende på en gang. "Ta meg!" hvisket jeg. "Ikke enda", svarte han, og fortsatte med å la hendene utforske kroppen min utenpå kjolen. Jeg klynket. Hendene mine var låst mellom kroppene våre, han kontrollerte meg fullstendig. Hvor lenge vi stod der ute i trappen vet jeg ikke, men det føltes som en evighet. Han tirret meg helt til bristepunktet før han endelig slapp meg løs og ledet meg videre opp trappene til vi stod utenfor døren hans. Svimmel av kåthet måtte jeg lene meg inntil dørkarmen mens han åpnet døren, og jeg nærmest falt inn i gangen.

Idet han lukket døren, dro jeg kjolen opp og lot hånden min gli mellom lårene mine for å kjenne hvor våt jeg faktisk var, det kjentes ut som det dryppet der nede. Han så det og tok meg rundt håndleddet med et fast grep. "Nei". Så tok han den andre hånden min på samme måte, holdt dem fast på hver side av hoftene mine, gikk ned på kne mellom bena mine og begynte å slikke meg. Først myke kyss på innsiden av lårene mine, leken tunge som fulgte kanten av leppene, og så med flat, varm, våt tunge hele veien fra øverst til nederst på kjønnet mitt. Jeg var helt på grensen til å komme. Han stoppet. "Vil du komme nå?" Jeg stønnet til svar. Han svarte med å stikke tungen inn i meg. Det bikket meg over og jeg fikk en deilig orgasme. Han reiste seg opp og kysset meg med smaken av saftene mine på leppene og tungen. Så løftet han meg opp og bar meg inn på soverommet.

Jeg satte meg på den myke sengen. Han stod foran meg og smilte. De litt spisse hjørnetennene hans minte meg om et villdyr, et ulveglis. Selv følte jeg meg som en liten forskremt harepus i ferd med å bli fanget og fortært. Han eide meg med hud og hår, jeg var fullstendig i hans makt akkurat nå. Aldri i hele mitt liv hadde jeg følt så sterkt begjær for noen. Hendene mine skalv litt idet jeg grep om beltet hans for å kle av ham. Mens jeg åpnet buksene hans grep han om håret mitt og samlet det i en hestehale.

Boksershortsen hans så ut som den skulle sprenges, jeg dro den ned og åpenbarte en vannvittig deilig, knallhard stake. "Sug meg", sa han enkelt, og skjøv hodet mitt mot seg. Lydig åpnet jeg munnen og lot ham trenge inn mellom leppene mine. Han stønnet høyt når tungen min traff tuppen hans og slikket vekk dråpene som hadde samlet seg der. Det smakte av salt og sex, jeg kjente hele kroppen dirre av lyst nå. Han skjøv seg lenger inn i munnen min, så langt jeg klarte før han dro seg ut igjen. Han kommanderte meg opp fra sengen, dro av meg kjolen og bad meg legge meg ned. Han tok selv av seg resten av sine klær, krøp opp i sengen til meg og skilte bena mine. Sakte kysset han meg helt fra føttene og opp til mellom lårene, mens jeg fikk slikke ballene hans, leke med den knallharde og suge og slikke på den til den var helt glatt av spytt og safter. Nå eksisterte ingenting annet enn oss. Jeg kom igjen mens han slikket meg. Han var på nippet til å sprute flere ganger, men trakk seg unna hver gang, så jeg fikk fortsette litt lenger. Kroppen min verket etter å få ham inn i meg nå, kjenne ham sprute meg full og la meg komme sammen med ham.

Nå var han fornøyd for en stund, satte seg opp i sengen. Jeg kunne ikke se meg mett på ham. Han strøk meg over kroppen, la seg tungt over meg så jeg kjente varmen fra ham hele veien fra topp til tå, og ble presset ned i den myke sengen, puppene mine ble klemt mot den mykt hårete brystkassen hans, han tok hendene mine og la dem over hodet mitt mens han holdt meg fast. Så kysset han meg igjen, hardt, krevende, fortsatt smakte leppene og tungen hans av meg. "Vil du at jeg skal ta deg nå?" Han gliste mens han hvisket ordene. "JA!" munnen min ropte det ut, ukontrollert. "Ta meg!" Han lo fornøyd, en litt hes latter fylt av begjær. "Er du sikker?" Han slikket leppene mine ertende mens han ventet på svar. Jeg stønnet frustrert. Han beveget litt på hoftene så jeg kjente den knallharde gli mellom lårene mine, men uten å komme inn i meg. "Du gjør meg gal!" Han bet meg ømt i halsen og begynte å kysse meg i halsgropen, ned mot brystene. "Du må nok vente litt til". Han holdt meg fortsatt fast med hendene over hodet mens han slikket og bet lekent på brystvortene mine som struttet under tungen hans. Han fikk meg nesten til å komme igjen, men stoppet like før. "Ta meg!" ropte jeg. Følelsen av den knallharde som presset inntil låret mitt var uutholdelig. Han lo den hese latteren igjen, kom tilbake til munnen min og kysset meg lidenskapelig. "Du er så deilig." Han så meg rett inn i øynene når han sa det. "Jeg vil nyte deg lengst mulig." Hele kroppen min dirret nå, alt jeg kunne tenke på var å kjenne ham trenge inn i meg.

Kyssene hans ble mer og mer lidenskapelige, før han til slutt trakk seg bort fra ansiktet mitt, reiste seg opp på alle fire, spredte bena mine og sakte, uendelig sakte trengte helt inn i meg. Det gikk glatt, jeg var så våt. Blikket hans var låst i mitt hele tiden, han kunne nok se nytelsen glitre i øynene mine over følelsen av å bli fylt helt opp. Orgasmen slo meg nesten ut. Han gliste tilfreds over reaksjonen. Så begynte han sakte å bevege seg inni meg. Nå stønnet vi begge to. Hendene mine var fortsatt låst fast av hans hender, jeg hadde lyst til å ta på ham, men tente samtidig på at han dominerte meg, så jeg lot tanken fare. Han var nær ved å komme, og tok en liten pause. Jeg fikk hendene fri, og kunne endelig stryke ham over ryggen mens han hvilte tungt oppå meg, fortsatt dypt inne i meg, og nå litt svett og varm av anstrengelsen.

Neglene mine klorte ham lekent på ryggen, og jeg grep om de sterke overarmene hans, nøt følelsen av å ha ham så nær. Han hvisket i øret mitt hvor godt det var å være inni meg, at han aldri ville ut igjen. Jeg lo fornøyd og kysset ham. Nå var han klar for å fortsette, kommanderte meg opp på alle fire og trengte inn i meg bakfra. De sterke hendene hans hvilte på hoftene mine mens han støtet hardt og bestemt, nå var han klar for å snart sprute meg helt full. Det tok ikke lenge før jeg kom igjen, og da lente han seg frem til meg og hvisket i øret mitt at neste gang jeg kom måtte jeg vente på ham. Så tok han et godt tak i håret mitt, og med den andre hånden på skulderen min knullet han meg heftig og intenst helt til jeg kjente spruten hans flomme inni meg, og jeg kom så hardt at jeg formelig så stjerner. Vi sank sammen mette og slitne begge to, og slik sovnet vi. Morgenen etter fortsatte eventyret, men det er en annen historie...

Ingen kommentarer: