Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

fredag 22. mars 2013

Varm lunsj

En gentleman som i lengre tid prøvde å få klemt meg inn i sitt travle program, sendte meg en spøkefull SMS med en invitasjon til å spise lunsj med ham på jobben. Det gav meg muligheten til å virkeliggjøre en fantasi som jeg hadde tenkt ut i et tidligere forhold, men hvor det ble slutt før jeg fikk muligheten til å sette det ut i livet.

Jeg tok på meg et sort korsett uten bh, så brystene var lett tilgjengelige, og et par sorte strømper, høyhælte sorte støvletter og en sid kåpe så ingen så at jeg var tilnærmet naken under. Trusen var minimal og den klistret seg langt inni meg mens jeg gikk til taxien, sjåføren fikk seg en liten preview i speilet om han fulgte med når jeg lite diskret tok kåpen til siden og dro g-strengen nogenlunde på plass.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Vel fremme skrev jeg meg inn som besøkende i resepsjonen under påskudd av å ha et jobbintervju med min gentleman. Siden han jobbet i et rekrutteringsbyrå var det ingen som stusset på det, jeg var diskret sminket og bar på en mappe med papirer, så ingen skulle mistenke mitt egentlige ærend.

Jeg tok heisen opp til 6 etasje, og fant etter litt leting frem til det rette kontoret. Noe jeg ikke hadde beregnet var at det hadde store vinduer ut mot gangen, som var litt uheldig for dette litt spesielle lunsjmøtet. Jeg banket på og gikk inn. Min gentleman satt bak skrivebordet sitt foran laptopen sin, og kikket på meg over brillene. Han smilte fornøyd. "Du kom!" Jeg løsnet beltet på kåpen mens jeg gikk bort til ham, smilte og sa "Selvsagt, jeg gjør som du vil." Han åpnet en skuff i skrivebordet, gav meg en konvolutt, og jeg puttet den i vesken. Så åpnet jeg kåpen og viste ham hva jeg hadde på meg, eller, ikke hadde på meg. Han stønnet, og jeg gikk enda nærmere så han kunne legge munnen sin inntil brystene mine. Han slikket og sugde på dem, og jeg kjente at jeg ble våt. Tungen hans var så leken og varm og fuktig, brystvortene mine knoppet seg av fryd.

Han trakk seg litt tilbake og lente seg over skrivebordet, fomlet etter en liten fjernkontroll og persienner begynte å sige ned for å skjule innsynet fra gangen. Jeg sukket lettet. Så hørte jeg lyden av beltespennen hans som ble åpnet, og blikket mitt vandret automatisk ned til skrittet hans der han nå med buksen på knærne viste meg en stor bul på boxeren og en våt flekk. Jeg gikk ned på kne og dro den ned på anklene hans så jeg kunne leke med ham litt. Han lente seg tilbake og nøt behandlingen. Når han ble god og stiv tredde jeg på en kondom med munnen og fortsatte med å suge ham ømt og kjærlig, lekte med tungen på tuppen hans, slikket ham ned og opp igjen, lot leppene gli helt inn til roten og ut igjen noen ganger. Følelsen av at han stivnet enda mer inne i munnen min gjorde meg så kåt.

Han bad meg stoppe, reiste seg opp og kommanderte meg til å stå inntil skrivebordet, spredte bena mine med hånden sin, dro av meg den lille trusen og gned meg litt før han trengte inn i meg bakfra. Det føltes helt utrolig godt å endelig få ham inn i meg. Han knullet meg hardt og jeg klynket litt idet han kom helt til bunns i meg, noe som fikk ham til å trekke seg nesten helt ut og erte meg med tuppen såvidt inne i meg før han gav meg noen deilige avsluttende støt som fikk meg til å komme rett før han sprutet. Vi kysset litt før jeg kneppet kåpen og tok farvel, og han dro på plass buksene sine og satte seg tilbake foran laptopen som om ingenting hadde hendt.

Ikke før jeg var hjemme igjen kom jeg på at trusen min lå igjen hos ham. Litt senere tikket det inn en melding på mobilen, "Takk for souveniren ;-) håper på varm lunsj et par ganger til denne uken!" -og det fikk han.

Ingen kommentarer: