Alle historier på denne bloggen er COPYRIGHTBESKYTTET, misbruk vil bli anmeldt!

søndag 24. mars 2013

Weekend

En ung mann kontaktet meg med det formål å tilbringe en hel weekend sammen, og det takket jeg ja til. Han ville komme hit til Bergen og besøke meg, så jeg bestemte meg for å gi ham en varm velkomst allerede på flyplassen. Jeg fortalte hvordan jeg gledet meg til å tilbringe en helg med ham fylt av deilig sex og andre fine opplevelser. Litt måtte han få se av den vakre byen min også, ikke bare være innestengt på et hotellrom sammen med meg.

Bildet er tegnet av Gil Elvgreen

Jeg tok på meg en kort kjole for enkel tilgang til godsakene, droppet trusene, men valgte noen sorte sexy strømper under kjolen, og en bh med gjennomsiktig blonde. Jeg kjente at det ble fuktig mellom lårene mine mens jeg stod i ankomsthallen og ventet på ham. Han på sin side hadde tekstet meg at han måtte sitte til nesten alle var gått av flyet fordi han var så hard etter de hete meldingene vi hadde utveklset mens han var i lufta.

Omsider kom han ned trappene på Flesland, og jeg gikk bort til ham og gav ham et saftig kyss midt på munnen, mens jeg presset meg inntil ham. Dermed kjente jeg at han fortsatt var hard, og det gjorde meg enda kåtere. Jeg tok ham i hånda og leide ham bort til handicaptoalettet like ved bagasjebåndet, det var nesten ikke folk igjen i ankomsthallen, de fleste hadde fått bagasjen sin og hadde reist, så vi kunne nokså ubemerket snike oss inn der. Vel inne åpnet jeg kåpen og lot den falle på gulvet. Han var ikke sen om å presse meg inntil veggen og kysset meg hett og intenst mens hånden hans fant veien mellom lårene mine og han stakk en finger inn i meg og kjente hvor våt jeg var. Jeg stønnet at jeg ville ha ham, og han kneppet opp buksene sine og lot den knallharde nærmest sprette ut av buksene, tydelig at han var veldig klar for meg! Så snudde han meg med ansiktet mot veggen og klapset meg på baken før han trengte inn i meg med et langt støt. Åh så deilig det var. Han knullet meg fort og hard helt til han sprutet, og jeg kom like etterpå, lot ham gli ut av meg, snudde meg og kysset ham til han stivnet igjen. Så hvisket jeg i øret hans mens jeg slikket ham på øreflippen at vi skulle fortsette på hotellrommet.

Som sagt så gjort, vi sjekket inn på hotellet småfnisende og røde i kinnene begge to, fortsatte kliningen i heisen, jeg lusket hans harde ut av buksene og runket ham litt på veien opp, han stønnet høyt og svarte med å fingerknulle meg med to fingre helt til heisen stoppet. Vi nærmest løp til rommet, og idet vi kom innenfor døren forsvant både kåpen min og klærne hans på rekordtid, og han knullet meg igjen på gulvet rett innenfor døren, denne gangen tok han seg god tid, ertet meg med å trekke seg ut og bare kysse meg med tuppen litt inni meg, lot den gli ut og leke med den våte åpningen min før han skjøv den inn igjen og knullet videre. Jeg endte opp på alle fire mens han tok meg hardt helt til han kom igjen, og jeg kom samtidig, men var fortsatt kåt på ham, så endte opp med å suge ham stiv igjen etterpå, så jeg kunne ri ham litt til jeg kom enda en gang. Men så måtte vi ta en pause.

Vi dusjet sammen, gned hverandre inn med såpe og nøt flere hete kyss før vi kledde på oss og dro inn til byen for litt sightseeing. Etter en deilig lunsj tok vi Fløybanen for å gå en liten tur der oppe. Jeg begynte å bli kåt igjen, og strøk ham på låret og lot ham beføle brystene mine under blusen på veien opp til Fløyen. Vel oppe kikket vi etter et sted å ha sex i det fri, men måtte gå et stykke innover for å finne et egnet sted. Der tok han meg inntil en trestamme etter å ha blitt sugd knallhard, det var en fantastisk opplevelse å kjenne solen skinne samtidig som kroppen fikk den deilige behandlingen. Etterpå la vi oss på et medbragt pledd og bare koste oss en lang stund før det var på tide med middagsmat på en god resturant nede i byen.

Nå var mesteparten av dagen gått, så det var på tide å dra tilbake til hotellet for mere deilig kos. Nå var vi ganske slitne begge to, så vi startet med å massere hverandre inn med olje, først masserte han meg over hele kroppen og avsluttet med litt intimmassasje som selvsagt fikk meg til å komme og bli kåt igjen, så var det min tur til å massere hele ham. Jeg tok meg veldig god tid, ertet ham ved å sneie såvidt borti den halvvåkne staken hans, men unngikk å ta på den, masserte innsiden av lårene hans, og den myke deilige pungen lenge før jeg endelig lot hendene gripe hardt om staken og masserte den til han glinset på tuppen. Så masserte jeg både pungen og staken grundig med tungen, og avsluttet med å runke ham til han sprutet.

Etter dette sovnet vi begge, og natten forløp ganske rolig, men når morgenen kom startet vi en ny runde med kos nærmest i halvsøvne. Han smurte meg inn med glid og tok meg i toeren mens vi begge lå på siden, og jeg gned meg selv samtidig som han gled inn og ut av meg og knadde brystene mine, for en fantastisk herlig start på dagen. Så spiste vi frokost på rommet før vi lekte oss med å tisse litt på hverandre mens vi dusjet, det var deilig og vi nøt det begge to, det ble litt mer kos før vi tørket og kledde på oss.

Så var det på tide å utforske byen igjen, vi vandret litt rundt i vårsolen og spiste is. Da han så meg behandle softisen med tungen ble han selvsagt klar for litt action igjen, så vi fant oss et lite smug hvor vi kunne ta en kjapp en uten så stor fare for å bli oppdaget. Han bare løftet opp skjørtet mitt og gled inn i meg mens vi klinte inntil veggen, denne gangen bare ertet han meg, knullet meg raskt og hett, men lot meg ikke komme, og han sprutet heller ikke selv. Vi stoppet, gikk videre, og gjentok det samme på et annet usjenert sted. Nå begynte jeg å bli så opphisset at jeg var klar for å bli knullet ferdig om det så skulle være midt i gaten, men jeg fikk streng beskjed om at vi ikke skulle gjøre oss ferdig før vi var tilbake på hotellet. Tre runder til med kjappe på ulike steder i byen ble det før vi desperat kåte vendte kursen tilbake til hotellet.

Allerede i heisen tok han meg igjen, denne gangen var jeg helt på nippet til å komme, men han trakk seg ut akkurat i tide, med et stønn som gjorde det klart at nå var det like før for ham også.

Inne på rommet rev jeg av meg alle klærne og la meg på sengen med bena vidt spredt, klar for å bli knullet til jeg kom, og han lot meg ikke vente lenge, han la seg over meg og trengte dypt inn, helt til bunns, og holdt anklene mine med hendene mens han tok meg hardt og intenst og stønnet av vellyst. Jeg kom nesten med en gang, og han var klar for å sprute like etter, han trakk seg ut og gav meg en ladning over brystene og ansiktet som jeg sjelden har sett maken til. Det var sperm overalt, og det føltes deilig. Han sank sammen oppå meg, og slik lå vi en stund, svimle av nytelse.

Etter dette var det snart på tide for ham å fly hjem, og vi lå sammen i sengen og koste og kysset helt til han måtte gå. Jeg fulgte ham til flyplassen og kysset ham farvel. Vi var helt enige om at han måtte komme snart tilbake...

Ingen kommentarer: